Get the look.

En person jag inspirerats hemskt mycket av på senare tid är Keela som då är en bloggerska som just nu bor i LA där hon pluggar. Jag inspireras sjukt mycket av denna bruds stil, så jag lånade en bild på henne för att sätta ihop en alternativ outfit. Med alternativ menar jag att den inte är exakt likadan som originalet, men jag har försökt komma så nära den riktiga outfiten som möjligt. Har även försökt leta upp så billiga alternativ som möjligt.
 
Hade ni kunnat bära detta? Vem är er främsta stilikon at the moment?
LÄNKAR; byxor // mössa // skjorta // topp // jacka // skor
Inlägget innehåller affiliatelänkar som stödjer bloggen ekonomiskt vid inköp via länken.

Julia Müller-Sandvik

supersnygg är hon och jag skulle kunna köpa allt!!

2014-09-14 / 09:47:38
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Cyber- life with highfunction autism and art

Keela är ganska cool. :D

2014-09-14 / 12:37:46
URL: http://xcyberx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback