Bytt är bytt.

Jag har alltid haft en viss kärlek för äldre ting, antar att det går i blodet då min mamma är likadan. Har alltid gillat att se på Antikrundan och nu har jag även börjat kolla på tv4:as senaste serie Bytt Är Bytt. Älskar att se alla äldre ting och hur mycket pengar som faktiskt gömmer sig i dom. Har länge velat ta med en äldre docka som vi har där hemma, som mamma fick med sig när hon flyttade hemifrån, för att se hur mycket den är värd. Tror faktiskt att vi har en hel del där hemma som är värt sjukt mycket pengar.
 
Gillar ni antika ting och serier som denna?

Crazie -

Älskar dem, har alltid sett på Antikrundan med föräldrarna - de har en viss charm som jag finner oemotståndlig c:

2014-09-28 / 17:39:59
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback