Team Sirenz.

Som vissa av er kanske vet så anordnar min skola lan varje termin där det finns turneringar. Inför detta lan, som går av stapeln om knappt en vecka, ska jag och fyra vänner spela i LoL-turneringen. Jag kommer köra support (ofcurse), min vän Råbe ska köra ADC bot med mig, Clara ska köra mid, Elina junglar och Alle kommer köra top. Vi har döpt vårt team efter "the first all-female lol team" Team Siren, dock heter vi Team Sirenz.
 
Önska oss lycka till?

Antonia

Spelar själv support, så vet hur det är att inte ha en ADC som fungerar lika som en själv.
Så hoppas det går bra för er, sjukt coolt med bara tjejer i teamet. Skulle också velat ha ett sådant team! :D <3

Svar: Tyvärr så sög det med bara brudar, så vi var tvungna att ta in en killpolare på grund av problem. Men vi hamnade i semifinalen iallafall :P Kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-20 / 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback