Revlon 4 eleven.

Nu har makeup-märket Revlon lanserats i Sverige hos eleven.se. Med ett sortiment av heta läppstift, glittrande nagellack, formgivande mascaror och naturligt täckande foundations tar märket över den svenska marknaden snabbare än många av dess föregångare.
Älskar alla nyanser av läppstift samt planerar själv att klicka hem primern ni ser ovan då det verkligen känns som man får en produkt i bra kvalité med bra mått av volym för pengarna. Märket är inte heller så jätte dyrt om ni frågar mig, speciellt inte för mängderna av smink man får för det.
 
Vad tycker ni om Revlon? Var brukar ni handla smink? Vilka märken använder ni er av?

Linnéa

Jag har faktiskt aldrig testat Revlon. Har du testat det? Vad tyckte du?

Jag använder mig av Isadora, Clinique, Kryolan, Sugarpill, Mac och LimeCrime till det mesta. Handlar nästan allt på nätet. ^^

Svar: Jag har tyvärr inte testat Revlon än, men tänker helt klart göra det och då kommer det komma upp en review här på bloggen!
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-19 / 07:46:22
URL: http://cyberghoul.blogg.se
Twiggy Lundberg

Jag ska definitivt testa deras makeup nu när det kommit! I vanliga fall använder jag mest Make Up Store, Sleek och Isadora just nu!

Svar: Nice, jag har själv en speciell kärlek för just Isadora :)
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-10-19 / 11:25:51
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Linnéa

Ser fram emot att se din review! ^^

2014-10-26 / 17:32:18
URL: http://cyberghoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback