New in Savanni.

Här om veckan trillade ett nytt paket från min bloggpartner Savanni.com ner i brevlådan och som vanligt kändes det som julafton vilket det gör varje gång ett nytt paket dimper ner. Denna gång innehöll paketet ett underbart halsband med gnisstrande stenar som är lite choker-aktigt. Halsbandet är en ring som man trär runt halsen, men jag fann den också användbar som t.ex. diadem. Det andra tinget som jag fann i paketet var ett par underbara örhängen i form av fejkpluggar med dödskallar samt hjärtan i pixelformat på.
 
Vill du också bära snygga smycken från Savanni? Just nu har de massor av smycken för endast fem euro, många smycken som jag visat upp här i bloggen ligger under denna kategori.

Klicka här för att besöka Savanni.com.
Inlägget innehåller reklamlänkar från min bloggpartner vilket gynnar både mig och företaget.

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt läckra! :)

2014-10-17 / 11:34:15
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback