Halloweentips.

Då det snart är en av mina favorithögtider, halloween, så tänkte jag tipsa om lite olika makeups samt kostymer. Ovan ser ni några av mina favoritmakeups, älskar sugar skulls och blod. Men för den som inte vill köra all in så är en sexig makeup som den längst ner till vänster sjukt nice.
När det gäller kostymen så har Madlady nyligen fått in en hel del kostymer samt accessoarer. Vill man inte köpa en hel kostym så kan man helt klart skapa sin egen, det finns massvis med tutorials ute på nätet. Eller varför inte köpa en kostym, t.ex. längst ner i mitten, och splatta massvis med blod över den så den blir läskigare.
 
Vem klär ni ut er till på halloween?
Inlägget innehåller affiliatelänkar som stödjer bloggen ekonomiskt vid inköp via länken.

Wilma

Jag älskar halloween, lätt bästa högtiden!

2014-10-11 / 17:39:27
URL: http://wilmairis.blo.gg
Julia Müller-Sandvik

Jag vet inte om jag ska vara något... kanske tar på mig brudklänningen eller Mikuperuken eller Harley Quinn-dräkten... men det är allt jag har.

2014-10-13 / 06:55:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback