Far Cry 4.

Den 18 november lanseras det nya spelet i Far Cry serien, Far Cry 4: Kyrat. Gömd i de höga Himalaya ligger Kyrat som är ett land genomsyrat av traditioner och våld. Du spelar som Ajay Ghale, som reser till Kayrat för att uppfylla din moders sista önskan. Men du finner dig själv mitt i ett inbördeskrig, allt för att största den regerande diktatorn Pagan Min. Oförutsägbarheterna lurar runt varje hörn, frågan är; vågar du dig in i Kyrat?
 
Jag tycker personligen att spelet verkar hur fett som helst, känns inte som något kan göra det bättre. Eller jo, varför inte haka på Game Stops heta erbjudande som ger en både fysisk loot och exlusiv in-game-loot. Spelet kommer som sagt ut den 18 november 2014 till XBOX ONE, XBOX 360, PS4, PS3 och, såklart, PC. Beställ det exlusiva paketet här.

M I K K I S

Jag har precis fått hem 3:an. Redan taggad på 4:an <3 :D

2014-10-10 / 16:17:23
URL: http://awesoome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback