Sims 4 babies.

Jag måste erkänna att jag börjat gilla Sims 4 allt mer på senaste tiden, men det finns vissa element som jag verkligen hatar och stör mig som fan på. Med tanke på bilden ovan så kan ni nog gissa att det har med bebisarna att göra, och det har det. Jag hatar verkligen hur bebisarna är "fängslade" i sin lilla vagga under hela bebis stadiet.
 
Ja, jag diggar att man kan amma bebisen nu, men jag vill kunna göra saker med ungen istället för att den ska ligga i vaggan hela jävla tiden. Blir så sur! Vill göra som i Sims 3, där jag alltid lyckades lägga ungen utanför huset i snön över natten. Saknar det, so plox EA, låt oss göra saker med ungen utanför vaggan samt låt småbarnen komma tillbaka. Jag saknar dom som fan faktiskt, tyckte att småbarn var så himla roliga att spela med, speciellt när man lärde dom gå, prata och pottränade dom.
 
Vad tycker ni om detta element i Sims 4? Håller ni med mig, eller inte?

DEN BRORIGASTE AV ALLA BRORAR

KIIIIING E DUUUUUUUU

Amanda Jona [SPONTAN]

Kan inte göra annat än att hålla med!

2014-11-26 / 18:27:47
URL: http://spontan.blogg.se
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Så jäkla stört att EA lyckats spola tillbaka en hel del features, inte bara till 2:an utan sims 1! Riktigt fail

2014-11-27 / 10:04:21
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Celine

Finns det inte småbarn längre? Men vad händer då när de blir äldre?

2014-11-27 / 19:23:52
URL: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback