Sims 4 All Deaths.

Hittade denna video igår när jag kollade på olika let's plays på Youtube. Många tycker att döden är hemsk, men varför inte kolla på sjuka videos där en läskigt galen kille tar livet av sin sim i Sims 4? Sjukt roligt och jag dog av skratt ett antal gånger. Denna video skapades innan pooler kom in i spelet, så den sortens död är inte med i videon. Konstigaste döden i detta spel måste nog vara när simmen skrattar sig till döds, läskigaste är helt klart att eldas till döds och finast var helt klart att dö av hög ålder.
 
Vilken "död" är konstigast, läskigast och finast i Sims 4 enligt er?

Karin

Jag har inte spelat så mycket Sims 4 då jag föredrar Sims 3 men när de dör av myspys tycker jag är rätt läskigt :/

2014-11-28 / 11:21:53
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback