Shut up.

Det är mycket bråk inom bloggvärlden at the moment efter att Kissie (bild: vänster) la upp ett inlägg där hon berättade att hennes vän färgade hennes hår rosa, att hon var först i bloggvärlden med detta samt att bloggare brukar ta efter henne när det gäller trender.
 
Sen kom Paow (bild: höger) och var lite av en bitch genom att lägga upp en bild på sin instagram från när hon hade rosa hår med texten "Jag var först i bloggvärlden med att ha #rosahår. Det är väldigt viktigt. Alla andre bloggare härmar bara mig. #paow". Hon skrev aldrig ut några namn, men alla förstår att hon pikar Kissie vilket läsare förstått och taggar henne i Paows kommentarsfält.
 
För det första; vem bryr sig?! Låt alla ha vilken jävla hårfärg de än vill och är Alexandra glad över att ha rosa hår så är det väl inte något att bete sig illa över (riktat mot Paulina). För det andra; ingen av dessa bloggare var först i bloggvärlden med att ha rosa hår. Ingen av dom. Det finns flera andra bloggare (som jag inte orkar skriva ned) som haft rosa hår lååångt innan både Paulina och Alexandra. Dessutom, vem fan härmar vem egentligen? Ska jag vara ärlig så hakade ingen på någon "trend" när Paulina färgade håret rosa, så blir det en trend nu så är det inte efter henne, utan efter Alexandra, trenden framstår med tanke på att ingen brydde sig ett piss över att Paulina färgade håret.
 
Med detta inlägg vill jag främst bara säga att jag är så satans trött på hur alla elitbloggare behandlar varandra. Att olika skvallerbloggar sedan ska göra det värre gör det inte heller så mycket bättre. Precis när Alexandra lagt upp att hon skulle färga sitt hår så var där flera skvallerbloggar som la upp bilder på bland annat Paulina och påpekade att Alexandra inte var först.
 
Ska jag säga vad jag tycker, så har ni redan läst det ovan, men jag tycker helt klart att Alexandra passade mycket bättre i rosa hår än Paulina. Men det är vad jag tycker bara, vem fan bryr sig egentligen? Smaken är som baken, delad.
 
Vad tycker ni om skvallerbloggar och om hur elitbloggarna behandlar varandra?

Denise Taylor

Det är bara för barnsligt hur de håller på! Suck...
Som du sa, vem fan bryr sig om vem som var först!?

2014-11-19 / 18:32:12
URL: http://autaini.com
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Paulina är ju ganska sarkastisk, tog det som att hon förlöjligade Kissies behov att vara först trots att det är ganska självklart att ingen av dem var det. Men vet inte, sjukt onödigt av båda tycker jag.

2014-11-20 / 02:08:17
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Twiggy Lundberg

Men vadfan, ska man bara tjaffsa om vem som är först med allt så härmar ju alla alla tillslut.

2014-11-20 / 10:08:06
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback