Produktreview.

Här om veckan fick jag hem ett par nya hörlurar vid namn Rio från Dolo.se. Hörlurarna är inte bara sjukt snygga med sin neongröna färg, utan producerar även mycket bra ljud. Hörlurarna har en trasselfri sladd, fjärrkontroll för att svara i telefon eller pausa alternativt byta låt. Men det viktigaste, enligt mig, är att de har en mikrofon och att de är brusreducerande för bästa möjliga ljudkvalité.
 
Kontrollen på hörlurarna hänger långt upp på sladden så man slipper leta efter den, sladden har en perfekt längd och hörsnäckorna är bekväma som få i öronen. Ett minus måste vara att det inte finns något sätt att höja alternativt sänka genom kontrollen på själva hörlurarna, men detta kan man lätt bortse från.
 
Gällande företaget som jag köpte hörlurarna från, Dolo.se, så finner jag de som en seriös handel med ett stort sortiment av snygga hörlurar som passar alla smaker. Det gick dessutom snabbt för hörlurarna att ta sig hem i brevlådan vilket såklart också är ett plus i kanten. "Den som vill ha något gott, väntar aldrig förlänge". Nej, jag skulle personligen säga "den som vill ha något gott, ska ha det så fort som möjligt".
 
Vad tycker ni om dessa hörlurar?
*Sponsrat inlägg i samarbete med bloggens samarbetspartners.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback