Fandom Friday.

I samarbete med Thenerdygirlie och Female Geek Bloggers kör jag nu igång en sak kallat "Fandom Friday" där man ska svara på ett visst ämne varje fredag. Dagens ämne är "purchases I would secrifice a night of sleep for", so here we go.
 
XBOX ONE
Aah, ett alldeles eget XBOX ONE hade helt klart suttit fint. Om det dessutom var billigare, eller rent av gratis, hade det varit en dröm som gick i uppfyllelse. Sen att hålla sig vaken en hel natt för chansen att få det gratis hade helt klart varit värt det.
BLIZZCON
Jag hade helt klart skitit i all sömn som finns i världen om jag fick chansen att åka till Blizzcon. Speciellt med tanke på att Jessica Nigri alltid hänger där när detta event sker, och vem vill inte träffa en dunersupersexig brud som är den enda sanna drottningen av cosplays? Sen att allt handlar om Blizzard och kommande spel samt patcher är helt klart awesome det med.
NOSTALGISK NATT
En nostalgisk natt i äkta nostalgianda i form av Nintendo 64, Gamecube, NES, Atari, Playstation, XBOX, Gameboy och mycket mer. Att kunna köpa allt detta för att sedan ha en nostalgisk natt med vänner hade varit underbart, en dröm för en geek och gamer.
 
UNIF
Dessa heta skor från märket UNIF. Farligt dyra, men också farligt snygga.
CARDBORD DANTE
Ja, jag tänker tjata än en gång. Den unga versionen av Dante (DmC Devil May Cry) är ultrasnygg. Så vill ha en enorm kartonggubbe föreställande honom MITT i mitt rum. Eller bredvid sängen.
 
Vad hade ni suttit vakna för att köpa alternativt göra?

Twiggy Lundberg

Blizzcon <3

2014-11-28 / 19:51:52
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Ronja

Jätterolig inläggsidé!
Jag skulle "sacrifice a night of sleep for" kameratillbehör, en ny telefon och snygga skor och kläder (min största svaghet är kläder....) :D

2014-11-28 / 20:34:43
URL: http://ronjalex.blogg.se/
Julia Müller-Sandvik

Så kul! Jag skulle vaka för Harry Potter-böcker, men det har jag redan gjort >.< I nattkön utanför akademibokhandeln i Umeå. hehe.

2014-11-29 / 12:34:50
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Jessy

ALLTSÅ, SKORNA MUMS!

2014-11-30 / 02:32:58
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback