Review of DmC Devil May Cry.

Ni var sugna på lite fler reviews på mina favoritspel, so here we go. DmC Devil May Cry handlar om unga Dante som lever ett liv bland fest och lättklädda kvinnor, tills dagen då han blir uppsökt av en kvinna vid namn Kat. Dante får genom Kat träffa sin bortglömda tvillingbror. Dante har en tendens att dras in i limbo, där demoner försöker ta hans liv. Varför? Jo, Dantes pappa var en demon som förälskade sig i en ängel vilket gjorde att Dante och hans broder båda är hybrider.
Inte bara är Dante hemskt snygg vilket gör att man verkligen vill spela spelet för att få se hans heta fejja, utan han är också sjukt stark och fäller underbara kommentarer genom spelets gång. En annan sak jag verkligen gillar är att spelet "stoppas" varje gång man får ett nytt vapen eller det kommer en ny fiende och man får reda på lite mer samt namnet på tinget.
Spelet har en sjukt nice grafik och de olika elementen samt miljöerna känns perfekta för ett spel som detta. Cutscenesen ger en sjukt mycket, det är inte bara onödiga scener som bara visar något litet, utan dessa är verkligen givande för spelets gång. Karaktärerna är alla sjukt välgjorda, både rent grafiskt och hur dessa presenteras i spelet. Så, skulle jag rekomendera spelet? Ja, det är klart att jag skulle. Speciellt om man gillar heta demon-ängel-hybrider med feta vapen och som knäcker de bästa kommentarerna.
Vad tycker ni om DmC Devil May Cry?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback