Dag 9; Min största rädsla.

Så, nu är det dags att berätta om min största rädsla vilket faktiskt tar emot en aning, får smått ont i magen och blir tårögd. Men jag tänker ändå berätta, för det är det bästa man kan göra när något tynger en är att berätta om det.
 
Min största rädsla är att vara ensam. Att bli lämnad. En av mina värsta mardrömmar är att den jag älskar mest lämnar mig döende i en mörk källare. Detta är orsaken till att jag är så himmla svartsjuk så att jag blir sur, arg och ledsen när det känns som någon jag älskar väljer bort mig. Därför älskar jag min pojkvän Lukas, för han förstår mig. Han kämpar igenom all min rädsla för att vara ensam och orkar med mig trots mina nervösa sammanbrott. Det är äkta kärlek, när en person orkar med en trots ens sämre drag.
 
En annan enorm rädsla jag har är trafik. Ja, jag är trafikrädd. En annan av mina värsta mardrömmar handlar om att jag åker i min mammas bil, tillsammans med henne. Plötsligt svänger hon över på fel sida av vägen och jag skriker på henne att hon måste svänga tillbaka, men hon bryr sig inte. Nästa sekund möter vi en stor, röd lastbil och jag vaknar alltid kallsvettig precis när lastbilen kör in i fronten på vår bil. Värsta är nog att jag ser denna lastbil som finns med i mina drömmar allt för ofta i verkligheten.
 
Vad är er största rädsla?

mathilda

min största rädsla är faktiskt också att vara ensam, det har varit jättejobbigt nu under senaste tiden eftersom jag började gymnasiet och jag har inte riktigt lyckats lära känna någon i klassen och min bästa vän lämnade mig för något tag sedan. vissa dagar i skolan är jag i princip helt ensam så har ingen att äta lunch med och sådant. jag förstår verkligen hur du känner och även jag har samma problem med svartsjuka.

2014-11-10 / 20:44:56
URL: http://mattiochtiger.blogg.se
Twiggy Lundberg

Åh, låter verkligen jobbigt. Trafikrädslan kan jag känna igen mig i, men jag tror att för mig sitter det mest i att jag inte kontrollerar fordonet - kontrollbehov helt enkelt. När jag inte vet till 110% vad som händer känner jag mig inte helt okej.

I övrigt är mina största rädslor främst också att vara ensam, fast på ett lite annat sätt. Jag slipper dom där jobbiga mardrömmarna iallafall. Och sen är det att dö, i nu läget är jag verkligen helt galet rädd för att dö!

2014-11-10 / 22:15:52
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Jonna

Jag tycker det är ganska ok att vara för mig själv. Dock är att bli lämnad är inte lika kul..

Min största rädsla är ORMAR! Fy satan vad jag hatar de..

2014-11-11 / 17:56:49
URL: http://godiisqueen.blogg.se
Karin

Usch, det vill jag inte prata om.

2014-11-11 / 20:30:00
URL: http://forevermore.blogg.se
cookie

min största rädsla är sniglar......jupp sniglar klarar inte av dem jag skriker och får panik och börjar hyperventilera när jag ser en snigel.....

2014-11-11 / 22:03:46
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback