Dag 1; Bild + 10 fakta.

Då kör vi igång 10 dagars utmaningen, dagens uppdrag är att lägga upp en bild på mig själv samt skriva tio fakta, so here we go.
  • Jag provspelade för Barda (ett lajv-program på SVT) när jag var elva år.
  • Min bästa vän heter Alexandra och är en riktig smurf.
  • Jag är beroende av kolsyra.
  • Och av cigaretter...
  • Jag tycker att Cinnamontoastken är bättre än Pewdiepie.
  • Jag tycker seriöst att äppeljuice är det godaste som finns.
  • Jag har en katt som heter Clementine, namnet kommer från TWD spelen.
  • Jag pluggar speldesign på LBS i Lund, och det är mitt livs bästa val.
  • Jag tror på det övernaturliga och jag är 100% på att jag sett spöken.
  • Jag sitter hellre hemma och spelar än att festa. #yolo

Crazie -

Äppeljuice for the win whoopwhoop!

2014-11-02 / 16:26:23
URL: http://crazie.blogg.se
Julia Müller-Sandvik

Jag sitter också hellre hemma än att festa ;)

2014-11-02 / 16:42:23
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback