Ullared-Morgan inviger sexbutik.

Ett av de roligaste, men samtidigt fullaste, varuhusen i Sverige är enligt mig Gekås Ullared. Efter att man har varit inne på en lång shoppingtur och hängt en stund i sportbaren så brukar jag och min familj gå över till affärerna mitt emot varuhuset. Nu ska en av butikerna mitt emot Gekås nyinvigas!
 
Den 30 maj invigs sexbutiken Martinshop nyrenoverade lokal. Massa roligheter utlovas liksom goodiebags. Det är ingen mindre än Morgan Karlsson, känd från "Ullared", som klipper bandet till den nyrenoverade affären. Morgan säger till Expressen att han inte bryr sig så mycket om att det är en sexbutik han nyinviger, han ser det som en naturlig grej att klippa ett band, oavsett vad som säljs i affären.
 
Vill ni läsa mer om eventet i Ullared så kan ni kolla in facebookeventet här och intervjuen med Morgan i Expressen här.

Sibba - Ung alternativ Mamma

Tycker det är rätt häftigt att han kan ha en sån schysst inställning till det hela, det är inte alla "kändisar" som hade vågat det :)

Svar: Visst är det? Sjukt strongt enligt mig! :)
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-05-18 / 21:52:15
URL: http://sibba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback