Drömskorna.

Har funnit mig mina drömskor, varför finns dessa inte i Sverige? Får väl beställa dom från UNIF när jag får tillräckligt med pengar, tullen kommer antagligen också kosta en massa. Oftast när man beställer utomlands så kostar frakten, inklusive tullen, mycket mer än själva saken man beställt vilket suger. Skorna är verkligen världens underbaraste skapelse så jag måste ha dom. Vad tycker ni om dessa? Har ni några drömskor?

Miss Naily A Fucking Rockstar

Mina drömskor är ett par svarta fina platå klackisar där själva klacken ser ut som en ryggrad. Har sett att det finns såna på Ebay men tyvärr är dom från Kina och finns inte i min storlek som är 41...lite synd om mig.

Kram

2014-05-11 / 18:41:26
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback