ADARAS blogazine.

Här om dagen släppte Ida sin nättidning ADARAS Blogazine och jag måste säga att den blev superb! Grattis Ida till ett lyckat nummer. Kommer ni förresten ihåg att jag, för ett tag sedan, skrev spelrecensioner till en nättidning? Detta är den tidningen. Ni kan se mig och läsa lite om ett av mina favoritspel under #BRINGITON-sidan i tidningen. Kanske det kommer ännu fler speltips i nästa nummer? Kommentera gärna Idas inlägg om ni önskar mer spelrelaterat av mig i hennes nättidning. Har ni läst det senaste nummert?

ADARAS Blogazine

Tusen tack för detta fina inlägg!! :D Vi vill självklart ha speltips i varje nummer ;)

Svar: Roligt att du gillade det, hihi jag är redo för uppdraget ;) kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-03 / 11:15:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback