The Other Woman.

I helgen såg jag och min pojkvän Lukas två filmer, den ena av dessa filmer var The Other Woman som innehåller kändisar som Cameron DiazLeslie MannKate UptonNikolaj Coster-WaldauNicki Minaj och Taylor Kinney. Känner ni igen Nikolaj (killen ni ser på bilden ovan) så kan det vara på grund av Game Of Thrones som han också spelar med i.
 
Carly (Cameron Diaz) upptäcker att hennes nya pojkvän Mark King (Nikolaj Coster-Waldau) inte är att lita på när hon råkar stöta ihop med hans fru, Kate (Leslie Mann). Carly och Kate tröstar och peppar varandra och men upptäcker snart att Mark är ett ännu större svin än de trodde då han är otrogen mot Kate med ännu en kvinna vis namn Amber (Kate Upton). De tre kvinnorna lär känna varandra och blir allra bästa vänner utan Marks vetskap. Kvinnorna inser att de borde planera hur kvinnoslukaren Mark ska få känna en likgiltig smärta som de tre vännerna fått göra på grund av honom.
 
Jag och min pojkvän gillade verkligen filmen. En sjukt trevlig och hemskt rolig film som passar både under myskvällen med ens kärlek eller varför inte under tjejkvällen? En superrolig romatisk komedi som passar alla, speciellt om man varit med om otrohet som jag tyvärr varit med om ett antal gånger under mina föregående förhållande då man kan skratta åt tjejernas hämnd mot den otrogna mannen.
 
Har ni sett denna film eller vill ni? Om ni sett den, vad tyckte ni?

Kitten

Såg den förra veckan, tyckte den var helt okej :) Inte så mycket humor som jag trodde det skulle vara (för min del) men helt klart en sevärd film ^^

2014-07-21 / 08:28:28
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Björk Majesty

Har inte sett den än, men vill se den! ^^

2014-07-31 / 18:33:08
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback