No more facebook.

På senaste gången har jag inte varit inne på facebook alls nästan. Använder knappt det alls numera, kollar den ibland men känner att jag borde ta bort appen från mobilen då jag aldrig kollar via den. Känns sjukt skönt faktiskt, känner att jag inte behöver facebook för att vara social. Det går mestadels bara runt massa skit eller massa folk som skryter och klagar. Använder ni Facebook?

Twiggy Lundberg

Jag använder facebook oerhört flitigt, främst för att följa t.ex band och artister, men även regissörer, mina favorit-serier osv. På så sätt är det ett bra samlingsställe istället för att sitta och googla, kolla officiella hemsidor i timmar..

2014-07-29 / 10:48:38
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
dendärtjejen

Ugh, använder knappt facebook alls... Känns lite som om fb börjar bli som MSN. Helt utdött. Facebook Messenger dock, det är härliga grejer.

2014-07-29 / 10:56:05
dendärtjejen

Ugh, använder knappt facebook alls... Känns lite som om fb börjar bli som MSN. Helt utdött. Facebook Messenger dock, det är härliga grejer.

2014-07-29 / 10:56:06
Karin

Jag har aldrig haft Facebook men funderar lite på att skaffa det för det finns ett Titanic forum som jag vill läsa i men det lockar inte att bli medlem på Facebook fastän jag är superintresserad av Titanic.

2014-07-29 / 12:23:31
Anneli

Känner exakt likadant är inne där max 1 gång och då vet jag inte ens varför jag går in där,haha,annars är facebook bara tråkigt.

2014-07-29 / 14:58:35
URL: http://Anneliih.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB

Jag använder i huvudsak inte facebook, nej. Jag tycker inte att det är så kul, jag gillar att sms:a och sådant mycket hellre :)

2014-07-30 / 15:48:25
URL: http://lorissalovebomb.se
Felicia Christensen

Är inte inne där så ofta längre, händer liksom ingenting. Men när det är skola behöver jag ha det för där lägger dom upp t.ex om lektioner är inställda.

2014-07-30 / 16:59:51
URL: http://feliciadot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback