New in Punky Pins.

You can translate my blog in the menu via google. Follow me on Bloglovin for more to enjoy.
 
Som jag berättade i ett tidigare inlägg så har jag fått en ny sponsor som är stationerad utomlands. Företaget går under namnet Punky Pins och de säljer egendesignade smycken i alla dess former. Först och främst så måste jag säga att det gick sjukt snabbt för paketet att komma fram, vilket alltid är bra när man väntar på något så roligt som detta. En annan bra sak är att företaget paketerar sina smycken i små askar i olika storlekar, de har mjukt underlag i varje ask samt varje smycke förutom ringen låg i en liten plastficka inne i respektive ask.
 
Jag fick välja några smycken ur deras sortiment och jag fann dessa godingarna. Ett halsband med berlock i form av en zombieglass, ett med berlock i form av ett pentagram med rymdtextur samt ett katthalsband med liknande textur. Fick även hem en "POW"-ring som är justerbar samt ett par örhängen med ögon på. Min absoluta favorit av dessa smycken var helt klart pentagramet eller zombieglassen.
 
Som en sumering av det hela så är detta ett sjukt bra företag där man finner hållbara smycken som garanterat är hela när de kommer fram till din dörr. Vill man inte ha smyckena i askarna så är askarna sjukt bra att använda till en DIY som jag kommer visa er inom de närmaste dagarna. Vilket smycke gillade du mest?

Elin

Måste kolla in den sidan! Gillar ögonen och pentagrammet :)

2014-07-17 / 18:31:29
URL: http://exist.bloggplatsen.se
Julia Müller-Sandvik

Givetvis är POW min favorit :D

2014-07-17 / 20:35:08
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Anonym

Vem vann den senaste tävlingen? :D

2014-07-17 / 20:58:21
Denise

Snygga :D

2014-07-18 / 15:29:04
URL: http://autaini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback