Members.

En shoppingberoende person som mig själv kan inte vänta på sommarrean, mellandagsrean med mera för att frossa i allt gott det finns där ute. Därför gillar jag rabatter starkt, även om det är rea är det alltid lite roligare att få det ännu billigare och just därför är jag en trogen medlem hos Members som är en sida på nätet som samlar massa snygga saker och fixar sjuka priser.
 
Saker som kostat 500kr ligger helt plötsligt nere på hundralappen. Detta är bara ett av alla underbara rabatt-tips jag har till hands, men detta är helt klart ett av de bästa. Vill du också bli medlem för att checka rabatterna samt köpa något fint? Klicka då här och glöm inte att kolla in Pastell-rabatten då pasteller är sjukt inne i år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback