Ljuvliga sötsaksbageriet i Sims 3.

Som ni kanske vet så spelar jag The Sims 3, spelen har jag köpt via CDON.se så jag har äkta spel och inte nedladdade vilket krävs för att man ska kunna använda sig av följande tips. På Sims hemsida kan man ladda ner massa saker i utbyte mot simpoints som kostar riktiga pengar. Jag fick ett antal simpoints på köpet när jag köpte Island Paradise då det var helt nytt när jag klickade hem det och de flesta av dessa points har jag använt till att köpa följande content; ett bageri!
 
I detta pack får man en massiv byggnad full av café med mera. Man får även en speciell bakningstation samt en kassa så man kan skapa sina egna resturanger med mera, så man behöver inte använda detta pack just till bakelser och bageri. Mina främsta favoritföremål som man fick med var kakburkarna som ni ser på bilden högst upp till höger samt de nya tårtorna, en födelsedagstårta och en bröllopstårta. Är så trött på de gamla, tråkiga, tårtorna som hängt med sedan första simsspelen, så att få använda helt nya tårtor känns spännande.
 
Svenskt packnamn; Ljuvliga Sötsaksbageriet.
Kostnad; 1 900 simpoints.
Länk; Klicka!

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Skitmysigt ju :D!!

2014-07-23 / 09:29:47
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback