July favorites.

Inspirerad av youtubern Zoella så tänkte jag (försöka) göra "favorites"-inlägg varje månad. Det hela går ut på att jag listar ett antal saker jag verkligen älskat den senaste månaden, vilket jag verkligen hoppas att ni kommer uppskatta, kanske finner ni några nya favoriter ni med?
 
 
PURE SYSTEM ALÁ YVES ROCHER.
Den senaste månaden har jag brytt mig mer och mer om min hy och hur jag sköter den, så därför har jag verkligen älskat Yves Rochers Pure System ansiktspeeling som har en clean pore-effekt med vegetabiliska microkulor. Denna ansiktspeeling hjälper till att rengöra huden, ta bort överflödig talg, rensar porerna och reducerar pormaskar samt förebygger att pormaskar samt acne återkommer. Sjukt bra och jag älskar att skrubbkorna varken är för överflödiga eller underflödiga (säger man så?!) så man känner verkligen att den rengör ens hy. Finns att köpa här.
 

CCS FOOT CREAM.
Fick denna fotkräm med mitt månliga REDDVILLE utskick och jag testade den för ett tag sedan. Efter en mysig dusch smörjde jag in mina fossingar med denna kräm och tryckte ner dom i ett par sockar över natten och när jag vaknade dagen efter var de mjukare än någonsin förr. En klar favorit då jag verkligen aldrig brytt mig om mina fötter så mycket som jag gör nu. Finns att köpa här.
 
 
JORGOBÉ BLACK FACE MASK.
Som sagt, jag har brytt mig mer och mer om min hy på senaste tiden och testade (såklart) den ombloggade black face mask och... Jag älskade den! Gör huden mjuk och len samtidigt som man verkligen känner hur den drar ut allt äckel päckel ur porerna. Liknande finns att köpa här.
 

NATURELLE SOFT FLOWERS LOTION.
Det är inte bara ansikte och fötter som fått specialbehandling denna månad, det har hela kroppen fått. Har insett hur satans dundermysigt det är att smörja in sig med en gott doftande body lotion direkt efter en varm dusch. Denna fann min moder på Netto (BUDGET!) och den luktar supergott samtidigt som den gör huden mjuk och mysig. Känner att jag använder orden "mjuk" och "mysig" lite för mycket i detta inlägg. Checka närmaste Netto.
 

DKNY BE DELICIOUS.
Då min vän Andreas ska flytta så rensar de hemma, så när jag var hemma hos honom så drog hans morsa in mig på sitt rum för att ge mig denna parfym då hon blivit överkänslig. Jag blev superglad och nu har jag på den sjukt ofta, den luktar sjukt gott. Den doftar väldigt fruktigt och fräscht, perfekt för sommaren. Hett tips; låt parfymen vara tills solen gått ned, jag tänkte inte på detta och har nu fått solfläckar över bröstet där jag tagit parfym. Oops. Tror att det är denna fast i annorlunda flaska, finns att köpa här.
 

ADIDAS FOR WOMEN ACTION 3 FRESH.
Denna har varit en räddare i nöden i mitt fall då jag svettas oerhört mycket, måste verkligen kolla upp det hos en doktor eller något förresten. Det är ett deospray, vad mer behöver jag säga? Hittade tyvärr inte denna deo någonstans på nätet, ni får leta bland deodoranterna i närmaste affär som har ett bra sortiment.
 
 
PUNKY PINS.
Detta är inte någon speciell ting, utan ett smyckesföretag som jag verkligen älskar. Massa underbara smycken, mestadels i hårdplast och i ett alternativt stuk. Savanni.com har ett relativt brett sortiment av detta märke.
 
 
CANNABIS RÖKELSE.
Eller ja, rökelse i allmänhet. Det var min vän Anna som intruducerade mig för rökelser och sist jag beställde från Savanni så fixade jag tre olika rökelser varav en doftade cannabis. För att ni inte ska oroa er för att jag skulle ta droger eller liknande, så kan jag informera er om att rökelsen med doft av cannabis inte innehåller någon form av drog utan är skapad på fejkade ting med en doft av äkta cannabis. Tror iallafall att det luktar så, har såklart aldrig luktat på äkta cannabis. Finns att köpa här.
 

Har ni provat några av mina favoriter? Vilka är era favoriter denna månad?

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Haha cannabis luktar rökelse bara :) var massa som rökte på när jag gick på folkhögskola så den doften har ja känt xD

2014-07-25 / 10:49:28
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Men tänk om din morsa kommer in i rummet och så luktar det cannabis? :oo

Jag har förresten en giveaway på min blogg där man kan vinna en ring i äkta kristallsten :) Du får gärna vara med om du vill! http://neapocalypse.blogg.se/2014/july/giveaway.html

2014-07-25 / 11:47:25
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Björk Majesty

Haha den cannabisrökelsen verkar nice xD

2014-08-04 / 21:20:23
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback