Flyr tillbaka till hålan.


Efter en mysig dag på marknaden lämnar vi nu Hörby och flyr tillbaka till Trelleborg. Vad jag köpte får ni se i ett senare inlägg, dessutom hade jag och Lukas kommit överens om att vi skulle handla halvårspresenter till varandra vilket vi gjorde, så det ska ni också få se.

Min syster Amanda samt min farsa kom till marknaden nu mot slutet, skulle egentligen åkt karusell med syrran men de hann tyvärr stänga igen tivolit. Blev dock lycklig ägare till fyra snygga tröjor samt hårfärg, haha första gången i mitt liv som jag köper hårfärg på en marknad som dessutom är en relativt crazy färg. Vilken färg tror ni det blir denna gång?

Cyber- life with autism and art

Min lillsyrra & hennes pojkvän var då på samma marknad som ni 2. :O
Fan att man inte var där själv.

2014-07-04 / 09:37:44
URL: http://xcyberx.blogg.se/
Björk Majesty

Jag gissar på blå hårfärg! :D

2014-07-04 / 09:39:04
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Katie

Åhh var har du köpt den fina tröjan/hoodien??<3

Svar: Köpte den i Danmark när jag var där på Tivoli :) Kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-07-05 / 00:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback