Black Face Mask.

Idag testade jag den ombloggade svarta ansiktsmasken, min kommer från JorgObé vilket är ett danskt märke. Den svarta masken innehåller djuphavslera som motverkar akne, pormaskar, tar bort död hud och orenheter vilken ska göra ens hy superlen. Hittade tyvärr inte just den jag använde någonstans på nätet, men vill ni testa en liknande mask så finns den här för ynka 36kr.
 
Jag gillade ansiktsmasken, såg och kände skillnad på direkten. När jag tog av masken såg man all död hud samt skit som drogs med plus att min hy blev übermjuk. Enda minuset med denna mask skulle jag säga är att den är jobbig att applicera då den torkar innan man hunnit smeta ut den ordentligt vilket gör att den lätt blir ojämn. Anser jag att den är värd att testa? Mitt svar på denna fråga är ja, speciellt om du lider av ett mångfalld av pormaskar och akne. Tänker helt klart använda denna mask regelbundet, dock endast på mina problemområden så som näsrygg och haka.
 
UPDATE; En läsare sa att den var slut på sidan jag länkade ovan, letade dock upp den på en annan sida, fast de har endast i 5-pack, så det kostar lite mer men fortfarande värt då jag svär att ni kommer gilla den. Länk.

Daniella 🌙

Varför skriver du inte ut att du gör reklam via blogfame och därmed tjänar pengar på det? :(

Svar: Ska faktiskt göra ett inlägg om detta, det kommer upp så snart som möjligt så får du svar ^^ Kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-07-23 / 22:15:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Julia Müller-Sandvik

Det lider jag av, ska absolut testa :D

2014-07-24 / 11:42:17
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Felicia Christensen

Måste absolut testa den masken, men den var slut på sidan! :/ Vet du någon annanstans den finns?

Svar: Absolut, har uppdaterat inlägget då fler kanske undrar, där finns en länk till en annan sida :) Kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-07-24 / 19:38:25
URL: http://feliciadot.blogg.se
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Till kommentaren angående blogfame tycker jag inte nödvändigtvis att man behöver skriva ut att det är reklam?? Alltså ah, det är ju du som bloggar så du får ju blogga om vad du vill, om du då tjänar pengar på det är väl bara kul för både dig och dina läsare? :)

2014-07-24 / 21:13:36
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback