VS Strawberries & Champagne.

Jag har personligen aldrig ägt någon av Victoria's Secret Body Mists och Lotions, men min syster äger ett par och de luktar underbart. Min absoluta favorit är Strawberries & Champagne så jag blev superduperglad när jag öppnade min julklapp från min pojkväns pappa samt hans sambo. Vad som gömde sig bakom julklappspappert var en VS Body Lotion med en underbar doft av Strawberries & Champagne. Den luktar supergott och är perfekt nu när det är kallt ute då min hud lätt blir torr och irriterad under denna period.
 
Här hittar ni VS Body Lotion med doft av Strawberries & Champagne billigt.

Sanna Preifelt

Åh den är såå god :)

Svar: Visst är den? :)
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-28 / 16:15:42
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback