Street dogs of Romania.

Min vän, och UF kollega, Jan och hans klasskamrat Elsa samlar just nu in pengar för att besöka Rumänien där de ska skapa en dokumentärfilm om de romänska gatuhundarna som lever hemskt svårt. De vill skapa filmen för att fler ska få upp ögonen för hundarnas hårda miljö samt de underbara personerna som håller i olika hem för dessa hundar runt om i Rumänien.
 
Jag delar med mig av detta då jag verkligen älskar djur och det gör ont i mig att se denna tragedi som utspelar sig i Rumänien. Jag har redan donerat till gatuhundarna, men jag vet att min vän hade uppskattat en donation till deras resa - för gatuhundarna.
 
Klicka här för att besöka donationsidan samt för att läsa mer om projektet.

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Bra initiativ :D, hälsa dem att förbereda sig på att det är tufft. Tärde jättemycket på mig när jag filmade dokumentärfilmen om hemlösa hundar i Thailand.

2014-12-16 / 13:47:39
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback