Simcity Buildit.

Bestämde mig för att ladda ner något gratisspel till mobilen då jag inte hade tillgång till min dator och jag fann universums bästa spel. EA's senaste mobilspel har sina likheter med deras föregående (ex. Simpsons Tapped Out) men i äkta Simsanda.
 
Med den nya simsgrafiken som vi sett i deras senaste hit Sims4 har de nu skapat ett Simcity spel för mobil, social media och surfplatta som går under namnet Simcity Buildit. Spelet går ut på att man som spelare är borgmästare för sin egen stad, det vill säga att man bygger och för en hel stad framåt i jakten på alla simmars kärlek.
Spelet finns gratis att ladda ner för iPhone/iPad, Android och Facebook.
Har ni testat eller tänker ni göra det? Vad tycker ni som testat spelet?

Karin

Har inte det och tänker inte testa det heller för jag tycker inte om Sims 4.

2014-12-23 / 10:52:43
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback