2014.

JANUARI
Under januari månad skrev jag ett långt inlägg om könsroller inom spelvärlden som drog till sig många läsare. Fick både underbara kommentarer och hatkommentarer, har aldrig förr fått så mycket hat på grund utav ett blogginlägg som jag fick efter det. Jag fick även chansen att skriva ett litet gästinlägg hos Vira och jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän Lukas. Firade min vän Annas sjuttonårsdag, skrev upp mig till Skyrim Online BETA:n samt erkände för allas beskådan i bloggen att jag har problem med ätstörningar.
Läs inläggen från Januari här.
FEBRUARI
Färgade håret pastellgrönt (drömfärgen) och hade det så relativt länge. Höll föredrag om bloggen, ändrade i designen, firade alla hjärtans dag genom att dela med mig av DIY:s i bloggen samt filmade sjukaste videon med min pojkvän och polaren Lukas.
Läs inläggen från Februari här.
MARS
I mars spelade jag massa på BETA:n av Skyrim Online och insåg att det sög, min systerdotter Nora döptes, hatade på saker och ting i bloggen samt fyllde sjutton fuckin' år. Satt i flera timmar på tåget mot Göteborg för att hänga med Julia och Vira på Nattstads kontor.
APRIL
Inledde ett samarbete som visade sig bli långvarigt, spelade himla mycket Sims3 och skapade en bloggdesign till LouiseTog en runda till Ullared tillsammans med morsan, farsan, syrran och min pojkvän för att shoppa, äta gott och bo i stuga. Blev återigen blond samt posade som aldrig förr framför kameran. Öppnade även upp min blogg för mina internationella läsare genom att lägga in ett översättningsverktyg i menyn.
Läs inläggen från April här.
 MAJ
Hittade söta grodor nära stranden i Trelleborg, räddade en måsunge som fastade i ett staket och mådde psykiskt dåligt. Bytte design, fortsatte mitt samarbete med företaget ni läste om ovan samt skrev ett inlägg om Sims4. Skrev även ett uppmärksammat inlägg om Kick Back Pack där delar av packet själva kommenterade sina synpunkter. Blev även "anlitad" av Ida att skriva om spel i hennes nättidning.
 JUNI
Firade min pojkväns broders konfirmation, festade och avslutade mitt första år på gymnasiet. Fotograferade massor under denna månad samt spelade Cube World tillsammans med min pojkvän. Insåg under denna månad att jag skapat mig ett starkt namn inom bloggvärlden då det skrevs skit om mig på en av Sveriges största svallerbloggar.
Läs inläggen från Juni här.
JULI
Juli präglades av marknader, ett halvår med pojkvännen och besök i Danmark med min pojkvänns familj. Samarbetade med ett utlänskt företag samt visade upp mina månadsfavoriter och lät mitt rum fyllas med dofter av fejkad cannabis.
Läs inläggen från Juli här.
 AUGUSTI
Besökte Tosselilla med min pojkvän, syster samt min morbrors familj, spelade Thief och gick på festival. Vaknade upp till de tråkiga nyheterna om att Robin Williams avlidit, skickade efter min allra första Lootcrate och fick mig en helt egen Groot. Under Palmfestivalen i Trelleborg fyllde min pojkvän arton år och det firades med trevliga människor och sång på tolvslaget.
Läs inläggen från Augusti här.
 SEPTEMBER
Spelade DEMO:t till CAS Sims4, ritade en söt liten mops samt bänkade mig framför datorn för att kolla in årets Blog Awards. Kollade in crossover avsnittet mellan The Family Guy och The Simpsons, firade lillsyrrans elvaårsdag och drack massa té, chilatte och såklart varm choklad.
Läs inläggen från September här.
OKTOBER
Får ett jobb i skolan då jag är den enda, trots alla teknikare, som kan koda hemsidor så jag skapar årets hemsida inför skollanet. Någon stjäl mitt Nintendo DS men blir aningen gladare när jag och mitt team kommer till LoL-semifinalen under skollanet. Klär ut mig till zombie under skolans maskerad och blir länkad på grund utav det på blogg.se's förstasida och får till en underbar intervju med självaste Moa.
NOVEMBER
Jag blir skoltrött och större delen av skoltiden går ut på att längta efter jullov, men trots detta tar jag tag i 3D uppgifterna och riggar en karaktär. Större delen av min fritid går ut på att blogga och spela spel, spelar hemskt många spel under denna månad samt gör en review på den nya spelgenerationen. Får även denna månad till en underbar intervju, denna gång med Ida.
Läs inläggen från November här.
DECEMBER
Försöker peppa mig själv till att träna, lyssnar på massa musik och ändrar min bloggdesign. Samarbetar med flera nya företag, spelar och skapar en 365 dagars utmaning inför kommande år. Lever livet på krogen som minderårig tillsammans med polare, färgar håret röd-brun-lila och firar jul med släkten.

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Åh nu blev jag också pepp på att göra ett sånt här inlägg ^___^!

Svar: Läste ditt nyss, supernice! ^^
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-30 / 13:03:46
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Julia Müller-Sandvik

Älskar din blogg Carro :)

Svar: Aww, älskar din med :')
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-30 / 16:11:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Alduin

''Skyrim online''
Det heter elder scrolls online.

Svar: Det sög ändå vad det nu än heter
Carro - Geek n' Gaming

2015-01-01 / 01:26:58
Anonym

du passade i pastellgrönt :)
nouw.com/iBeauty

2015-01-01 / 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback