Top 5 zombiegames.

5. Vi kör igång listan med The Walking Dead Survival Instinct som är ett svindåligt spel. Jag älskar AMC The Walking Dead, men detta suger verkligen. Man spelar som Daryl Dixon och man får helt enkelt reda på allt som hände innan han och hans broder fann Ricks grupp. Sjukt dåligt enligt mig, men det är en smaksak.
4. Skapa din karaktär och gå in i en värld full av zombies i DayZ. Det är dock inte zombiesarna som är de farligaste, utan de andra spelarna (oh yes, it's online) som man måste akta sig för. Döda, eller bli dödad.
3. Vad är en zombie-spel-lista utan lite Dead Rising 3? Här spelar man som unga Nick som försöker klara sig igenom en zombie apocalypse i äkta GTA-style. Stjäl en bil, smasha zombies mot motorhuven, bygg egna vapen, rädda överlevande och viktigast av allt; håll dig levande.
2. Jupp, The Last Of Us hamnar oväntat på andra plats. Du spelar som Joel som ska ta unga Ellie genom landet, hon må se ung och oerfaren ut, men hon är en äkta zombiekiller. Ett spel som innehåller allt man vill ha; en gripande story, underbar grafik, vacker miljö, stelthuppdrag och massa man-mot-zombie-action.
1. The Walking Dead av Telltale Games på första plats, oväntat? Antagligen inte, känner ni mig som bloggar så vet ni antagligen att jag älskar The Walking Dead spelserien, jag har ju till och med döpt min katt efter unga Clementine i spelet. Cell-shadespel i äkta zombieanda, gråt en skvätt, torka tårarna och slå ihjäl dom där zombiesarna.
 
Vilket är ditt favoritspel inom kategorin zombie? Har ni spelat spelen ovan?

Kitten

Har bara spelat Last of Us ovanför men är mitt favorit ever så :) Blev dock nyfiken på Dead Rising 3 nu så tack för tipset!

Sett andra spela Walking Dead (första plats) och älskar storyn i den!

2014-08-20 / 12:46:24
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Cookie

den första the walking dead med clem är svinbra kollar på pewds videos om dem och jag inte fatta att den är så satans bra x) men l4d är också awsm :3

2014-08-20 / 16:10:05
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback