Ready, FIGHT.

Fightingspel, speltypen vi spelat tillsammans med våra syskon och vänner under hela vår barndom. Så varför inte damma av dina äldre spelkonsoller och spela ett av mina favoriter?
Tekken, alla måste veta vad detta spel är för något. En underbar story om unga Jin som slåss för sitt minne av sin moder. Men det är inte själva storyn jag vill fokusera på, utan VS modet som finns i spelet. Man väljer sin fighter bland ett urval av karaktärer. En perfekt sysselsättning för gamingkvällen, fightas mot dina vänner i antingen Tekken eller...
Dead or Alive. Ännu ett awesome fightingspel där man får välja sin karaktär för att totalt utklassa sina polare. Spela antingen med en karaktär var, eller med två. Utklassning på hög nivå.
 
Har ni spelat något av dessa spelen? Vilket är er personliga favorit?

☆ Linda Filth ☆

Tekken är mitt absoluta favoritspel, och Devil Jin är min stora kärlek haha. Gillar mer att spela själva storyn än VS mode faktiskt ^_^

2014-08-19 / 18:52:04
URL: http://theroadtohappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback