Nostalgi.

Nostalgi på hög nivå! Under gårdagen hade jag och min pojkvän Lukas mys i form av cocacola, choklad och XBOX original spelande. Spelade ett av mina absoluta favoritspel till XBOX under min barndom, The Urbz. Helvete vad roligt det var, speciellt när man inser hur mycket skit det finns i spelet som man inte förstod när man var yngre. Det finns en maskin där man kan "andas luft" och man blir helt galen av det, insåg inte förräns nu när jag spelade det under mina äldre dagar att det är en bång och att ens urbz/simmar blir höga.
 
Har ni spelat The Urbz? Vilket var ert favoritspel som barn?
Ja, jag vet att det är en XBOX 360 kontoll på bilden, men hade den redan på datorn så använde den.

cyber- animator and artist

Jag minns det, så sjukt roligt. Jag hade det på gamecube! När jag hade börjat spela det för första gången, så vägrade den där "livvakten".D
Den där stora snubben med svarta brillor släppa in mig medans dom andra hade kul där inne i rummet. :)

2014-08-18 / 07:41:27
URL: http://xcyberx.blogg.se/
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Hahaha har aldrig spelat det! Inte heller Xbox Original, hade GameCube istället (vilken jag förövrigt älskar mer än livet typ skulle gråta ihjäl om den gick sönder </3)

2014-08-18 / 16:03:44
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Gött de låter!
Aldrig spelat urbz för hade inte konsolen som barn men ville :D

2014-08-18 / 17:12:26
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback