Moods of Darth Vader.

Jag har haft svårt att styla mina starwarsleggings från H&M sedan jag skaffade dom, finns ingen topp som är lika awesome som mina leggings utan att se helt fel ut. Men så igår fixade jag en av universums snyggaste tishor i "redig" (som vi brukar säga i Skåne) oversizestyle som passar perfekt till mina leggings.
 
Vad tycker ni? Hizzen eller Dizzen? Gillar ni Star Wars?

L

Kommentera vad fan du vill, skriver du något elakt så kommer mitt majsspöke att hemsöka dig, så skriv något snällt!

2014-08-29 / 09:30:15
URL: http://lanek.blogg.se/
Lanek-Nördig Alternativ Blogg

Lyckas aldrig kommentera från mobilen därav kommentaren ovanför...
Tycker tröjan är helt awesome! Älskar Star Wars

2014-08-29 / 09:34:27
URL: http://lanek.blogg.se/
Hanna

Var köpte du den? *hearteyeemoji*

Svar: Köpte den på H&M i Lund på killavdelningen :) Kramisar Carro
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-09-07 / 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback