Komedier.

När det är min tur att välja film inför filmkvällen så ses det oftast på actionkomedier och romantiska komedier, då dessa är mina favoriter. Här ovan har jag listat, utan någon speciell ordning, mina sex absoluta favoritkomedier någonsin.
 
För övrigt så börjar jag skolan på riktigt idag, fast har min första lektion 12:35 vilket är naturvetenskap, sen har vi egentligen idrott efter det men det blev inställt så vi ska bara gå en runda och ta en gruppselfie för att sedan skicka till vår idrottslärare Chrille. Så, om ni inte kunde räkna ut det, så är detta inlägg tidsinställt då jag antagligen tar vara på min sovmorgon at the moment.
 
Har ni sett filmerna jag listat? Har ni börjat skolan eller börjat jobba?

Twiggy

Har sett Easy A och Bad Neighbours. Både är grymt roliga! Älskar Emma Stone :3

2014-08-21 / 10:24:52
URL: http://eternaalchaos.se
Karin

Jag har inte sett någon av dom.
Jag går inte i skolan för jag har hoppat av.

2014-08-21 / 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback