Godmorgon.

Som ni kanske märke så bloggade jag inte under gårdagen, orsaken till detta var att jag vaknade sent, skulle dra hem från min pojkvän samt att jag fixat inför skolstarten. Jag börjar faktiskt skolan idag, medans resten av min skola börjar imorgon. Detta eftersom jag fick förfrågan om att ta hand om årets nykommlingar, ettorna, och driva en workshop tillsammans med dessa. Såklart joinade jag och nu är jag påväg till skolan. Så, om någon av er ska börja på min skola så kommer jag ta hand om er idag, eller iallafall de som ska gå samma linje som jag går alltså speldesign.
 
För övrigt har jag blivit besatt av skjortor än en gång, så jag gick in på Nelly och fann två underbara godingar, en übersnygg cardigan samt ett par leggings med läderdetaljer. Dessa fyra plagg får mer än gärna flytta in i min garderob när jag får min lön.
 
LÄNKAR; Skjorta1 // Skjorta2 // Cardigan // Leggings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback