Espresso House.

Just nu äger Palmfestivalen rum i min pojkväns hemtrakt Trelleborg. Hängde med polare under festivalen igår och idag träffade jag och pojkvännen två polare för att gå en sväng på marknaden. Men orsaken till att jag berättar detta är för att jag vill tipsa er om en awesome sak som jag gjorde idag.
 
När vi gick in om Valen galleria här i Trelleborg så laddade jag ner Espresso Houses app, skrev in mitt nummer och vips så kunde jag beställa en valfri stor varm dryck för upp till 45kr helt gratis. Scannade mobilen under en scanner, beställde en chi latte och två minuter senare drack jag för glatta livet. Fick dock inte dricka hela själv då Lukas, min pojkvän, drack det mesta. Men gott var det, för gratis är gott.
 
Tänkter ni använda er av gratiskoden via appen? Vilken är er favoritdryck hos EH?

Julia Müller-Sandvik

jag köper aldrig annat än vanligt kaffe ^^

2014-08-30 / 18:24:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Märtis

Har laddat ner appen, men har inte använt gratiserbjudandet än, hehe. Älskar också chailatte, när jag inte är en koffeinstinn ekorre c:

2014-08-31 / 18:47:43
URL: http://www.nattstad.se/Fruleste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback