Augusti 2014 Lootcrate.

Så, äntligen är det dags för mig att visa upp innehållet i månadens Lootcrate. Temat var heroes (no shit Carro) och jag måste vara ärlig; jag förväntade mig mer, men jag är ändå nöjd. Här nedan finner ni en lista över alla saker som fanns i boxen.
 
Shoe Lightning Bolts // Schwings
Antingen kan man köpa skor med fastsydda vingar, eller så kan man vara lite coolare och sätta ett par blixtrar i äkta Flash-anda på sina dojjor.
 
Magazine // Lootcrate
I månadens nummer får vi läsa mer om olika hjältar, vad som gör en hjälte och en detaljerad guide genom boxens olika ting. Vi får även se ett urval av looters från Instagram.
 
Bonus Digital Loot // Lootcrate Labs
Bonuskoder för speciella ting i följande spel; Doctor Who: Legacy, Defense Grid: The Awakening samt Gauntlet.
 
TMNT Mask Glasses // H2W
Vissa bär solglasögon, vissa bär glasögon; coola kids bär Ninja Turtle brillz. Ljuset gjorde att mina ser lila ut, men de är blåa IRL vilket betyder att de är Leonards.
 
Funko POP! Groot Exclusive // Funko & Marvel
I AM GROOT! En exlusiv samlarfigur från Funko som endast går att få genom Lootcrate föreställande alla vårans favorit Groot från Guardians of the Galaxy. Figuren är dessutom en glow in the dark, så dess hand lyser i mörkret. Oh, by the way, nej jag ger inte bort honom till någon (närmare sju stycken har frågat) för jag är en greedy biatch.
 
TMNT Full Figure // Kidrobot
Jag ska vara ärlig och säga att jag öppnade boxen så fort jag kom hem från min pojkvän och fann den, så alla saker har blivit uppackade och jag hoppades att det inte skulle märkas när jag tog bilden men sen insåg jag att namnskylten saknades (oops). Jag fick söta Donatello, sjukt underbar figur som helt klart får en plats på min samlarhylla.
 
Mega Man Air Fresher // Sega and Epic Scents
Man kunde få olika kända karaktärer ur antingen Sonic eller Mega Man och jag fick my man Mega Man. Just denna doftar "cool rush" men jag har tyvärr inte haft tillfälle att lukta på den då jag tänkte låta pojkvännen min hänga den i sin bil.
 
Deadpool Magnet // Lootcrate Labs
Han gömde sig i skurk-boxen och nu slår han till igen, alla vårans anti-heroe Deadpool. Denna gång var det i form av en awesome magnet och nu känner jag mig tvingad att fixa en magnetisk tavla på mitt rum för att visa upp denna magnet.
 
Mina favoritting som gömde sig i boxen var helt klart figurerna samt magneten. Och låt oss inte glömma månadens pin som ser hemskt awesome ut. Vill ni vara lika coola som mig inför nästa månad? Skicka efter en (eller flera) boxar du med! En box kostar ungefär 200kr, och jag betalade ungefär 1000kr för ett halvår vilket är fett värt. Här finner ni sidan för mer infoAnd don't forget; they may have a Hulk - but we got Groot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback