Måndag igen.

Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat speciellt bra i helgen. Orsaken till detta är att jag varit hos min pojkvän i Helsingborg och spelat en massa. Igår var vi på sci-fi mässa, sjukt roligt. Vi levde livet tillsammans med Star Wars karaktärer och cosplayare. Fett underbar dag, köpte en stor LoL-poster och fick ett par knästrumpor av Sante. Visar dessa senare. Tog en awesome bild på R2D2, han gick runt och allt vilket var fett awesome, men hade bara med mig mobilen så fotade med den, därför bilderna inte blev så bra. Har några fler bilder från mässan som jag lägger upp senare. Vad har ni gjort i helgen?

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Ååååh vad kul :D vill också!!

2013-10-14 / 10:21:58
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback