Skin update.

Efter några dagars vilande känner jag mig iallafall tillräckligt återhämtad efter allt som hänt för att blogga lite. Min räddning de senaste dagarna har varit mina älskade vänner, LoL och D3. Har segat i mjukisbyxor och min D3 tisha och inte brytt mig om att duscha eller fixa mig ett dugg. Ibland behövs sådana dagar.
 
Men nog om det, hade tänk uppdatera er med mina fyra senaste skins på LoL. Fick som sagt Panda Teemo (4) av Sante efter att han gjort slut med mig just för att muntra upp mig en aning. Idag köpte jag tre mysterygifts till mig själv (tidig julklapp?!) och hade en satans tur. Fick först Aether Wing Kayle (1) som då är Kayles Legendary skin, sen fick jag Frost Fire Annie (2) och sist men absolut inte minst ännu ett skin till min älskling Sona, Muse Sona (3). Vilket hade ni helst velat ha?

Mikazuki Chan

hur lyckas du?
skulle antagligen fått de jag minst ville ha

2013-11-30 / 07:46:10
URL: http://mikazukichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback