Åtta bekännelser.

Blev nominerad av Melody Moonchild att göra en utmaning där jag ska berätta åtta berkännelser om mig själv, tänker helt klart göra det. Men innan jag börjar så tycker jag helt klart att ni borde kolla in Mel's blogg då den är sjukt awesome!
1. Jag är vegetarian. Inte bara för att jag tycker att det är synd om djur och så utan även på grund av att jag mår dåligt av kött. Jag får jätte lätt ont i magen och mår illa när jag äter kött vilket gör att jag inte vill äta vilket i sin tur lett till att jag inte kan gå upp i vikt och/eller bygga muskler.
 
2. Jag älskar One Direction. Brukar hata mainstreem saker bara för att alla fjortisar älskar det, men 1D är underbara och man kan helt enkelt inget annat än att älska dom. Ska för övrigt gifta mig med Louis eller Harry om jag inte gifter mig med Danne i framtiden, bara så alla vet.
 
3. Jag är riktigt lat när det gäller städning. Allvarligt, jag kan inte hålla städat mer än i typ högst tre dagar - och det är när jag under de tre dagarna inte ens är hemma. Mitt rum ser alltid ut som ett bombnedslag. Jag tänker alltid att jag borde städa upp efter mig, att jag borde lägga undan kläderna och ta upp tidningen under sängen, men det blir liksom aldrig av. Slutar alltid med att mina föräldrar tvingar mig att städa. Detta är även orsaken till att jag aldrig har polare hemma hos mig, för jag pallar helt enkelt inte städa för deras skull men jag vill heller inte att de ska se hur lat jag egentligen är.
 
4. Jag är beroenda av kolsyra. Jag kan helt enkelt inte gå en hel dag utan att få i mig minst ett glas bubbelvatten, läsk eller ja - något som innehåller kolsyra. Kan inte tänka klart och blir helt nervös om jag inte får det i mig.
 
5. Jag älskar att förstöra saker. Alltså inte vandalisera eller så, menar mer på det kreativa, konstnärliga sättet. Ett exempel är min syrras barbie docka som jag tog och förvandlade den till en zombie med hjälp av färg, kol, saxar, tändstickor och knivar.
 
6. Jag är en sexton årig tjej som fortfarande sover med nallar. Jupp, ni läste rätt. Men detta är inte för att jag fortfarande är kvar i "jag är rädd att sova ensam"-stadiet utan för att jag allt för ofta mår dåligt och är ledsen på kvällarna. Jag ligger då med två gosedjur i famnen och gråter tills tårarna tar slut.
 
7. Jag har bara spelat fyra av arton XBOX 360 spel som står i min hylla. Jag må vara gamer, men jag har bara spelat fyra av mina 360 spel. Varför? Jo, för jag lägger så enormt mycket tid på bloggen, är mycket hemma hos Danne, har mycket i skolan och när jag väl spelar så spelar jag på datorn. Kommer bättra mig ett så enormt när sommaren kommer!
 
8. Mitt bästa ämne i skolan är svenska. Har A i typ allt jag gör i svenska och har alltid varit enormt mån om att göra bra ifrån mig i just detta ämne. Får jag lägre betyg på någon uppgift så gör jag allt för att få ett A, för det är så enormt viktigt för mig. Ställde mig och hoppade med nyopererad fot när jag fick reda på att jag fick A på svenska nationella läsförståelsedelen. Fick svin ont, men det var det värt, för min lycka var ofattbar.
 
Jag nominerar följande fem bloggare att göra denna utmaning i sina bloggar;
Sofie - Hennes blogg är verkligen awesome, hon ger en massa tips och skriver awesoma inlägg.
Evve - Hennes blogg är full av awesomeness, massa roliga inlägg varvat med outfits mm.
Isabelle - Hon är min polare och hon skriver massa roliga inlägg. Hon fangirlar även en massa.
Sam - En fett awesome brud med en fett awesome stil!
Madeliene  - En sjukt stark tjej som har en väldigt fin blogg.

Sam

Får försöka komma på åtta saker till det här då, haha. ;-;

2013-03-03 / 20:40:27
URL: http://simsky.blogg.se
Mel Moonchild

Kul att du ville göra det! :D
Och den där bilden på dig är verkligen hur fin som helst! Jag älskar dina läppar! <3 Watercolour-effekten är också väldigt fin, och jag vill också kunna göra sådana bilder, man jag kan ju inte ha några redigeringsprogram på min Chromebook så. :(

Jag kommer nog bli ofrivillig vegetarian när jag flyttar hemifrån, för jag tycker det är äckligt med rått kött, så jag kommer inte kunna laga mat med kött i. :s

Det gjorde ont i hjärtat att läsa om varför du fortfarande sover med nallar. :( Hoppas du börjar må bättre snart! <3
Själv sover jag också med ett gosedjur, då jag har ett långdistansförhållande och nätterna annars är så jobbiga. :(

Engelska är lätt mitt favoritämne i skolan, och jag får oftast 10 i alla uppgifter och så. Vi har en skala som går från 4 till 10, där 10 är det bästa och 4 är det sämsta. Det betyder alltså att man måste ha fulla poäng/alla rätt/ett helt perfekt utfört arbete för att få 10, vilket är så sjuuukt jobbigt. Jag tror att 9 och 10 motsvarar A, och 9 är SÅÅÅ lätt att få i de flesta ämnen, medan 10 är totalt omöjligt i vissa ämnen. #damp

2013-03-03 / 20:47:12
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Sofie

Åh men tackaaar :D Ska försöka göra den här imorgon! Och jag håller med Mel, bilden på dig är superfin!!

2013-03-03 / 20:49:36
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
vvvviktoria

Nu har veckansblogg avslutats, kika in om det var du som vann om inte kan du anmäla dig till den nya omgången! Lycka till, kram

2013-03-03 / 21:08:39
URL: http://vvvviktoria.blogg.se
Mel Moonchild

Sv. Nej, man kan inte installera några program på Chromebooks. :(

Det är typ det äckligaste som finns :c

Han bor i Sverige (Dalarna) och jag bor i Finland, så... rätt så långt ifrån varann. :/

Kram! <3

2013-03-03 / 21:08:53
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Ella

sv: hihi tack :-)

2013-03-03 / 21:10:32
URL: http://duojagg.blogg.se
Matilda

Kan säga att du fått en ny läsare! Grymt bra blogg! :thumbup:

2013-03-03 / 21:11:52
URL: http://matildius.blogg.se/
amanda

sv: lycka till! :)

2013-03-03 / 21:17:53
URL: http://liindstrand.blogg.se
Victoria

Var gärna med & tävla i veckans blogg hos mig!

http://victoriahavelid.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html

Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer!

2013-03-03 / 21:47:15
URL: http://victoriahavelid.blogg.se
Emelie

Fin bild:)

2013-03-04 / 11:25:47
URL: http://emeliesharif.se/
Evve-Normal is boring!

Åh awesome :) Ska skriva åtta bekännelser någon gång idag :D

2013-03-04 / 16:09:26
URL: http://evvesliv.blogg.se
Björkenstein

Åh jag är inte den enda som sover med gossedjur :D (sover med en apa hihi)

1 och 5 stämmer också in på mig :)

2013-03-08 / 23:43:35
URL: http://www.nattstad.se/bj%C3%B6rkenstein

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback