Seems I'm feeling better now.

Saker och ting känns bättre nu, det börjar iallafall bli bättre så snart är väl uppdateringen som vanligt här på bloggen + jag måste ju göra frågestundsvideon snart. Känner mig fett ensam så spelar massa sims 3 istället för att städa mitt rum (#yolo) och ligga gråtandes i sängen med en kudde på magen pågrund utav min jävla mensvärk. Får spel på min dator snart dessutom eftersom den fuckar som bara den, får allvarligt talat snart ett sammanbrott och kastar ut skiten ur fönstret till vänster om mig. Knapparna på "musen" fungerar inte som dom ska, den fuckar som fan vad man än gör på den och den överhettas hela jävla tiden. Önskar att jag fått ett sommarjobb, sökte ett men dom kunde inte ha någon sommarjobbare, så jag kunde få pengar till en ny dator som är bättre än denna. Har bestämt att jag ska sno min brors, den är bra. Men måste ha en bärbar för att kunna ha med den var jag vill vilket är ett minus då min brors awesoma dator är stationär. Tipsa mig gärna om bra bärbara datorer och berätta vad det bästa den just den modellen är!

Carro

Om du har lite pengar, så kan du alltid köpa en kylplatta till datorn, de brukar kosta runt 200kr.

Gällande bra bärbara speldatorer kan jag dock inte så mycket om. Kan ju tipsa om Packard Bell Easynote TE modellerna, dock ska du då akta dig för dem som har Intel core processorer.
För dem tillåter dig inte att komma åt alla kärnor.

Min egna Packard Bell är en väldigt bra dator och klarar det mesta.
Har 300 GB på min, finns även dem med 500 och 750 GB. Min har 4 GB ram minne, men det finns andra modeller med mer på marknaden idag.
Vet inte om min finns kvar på marknaden dock, men kan iallafall tipsa om Packard Bells Easynote TE serie.

2013-06-08 / 12:26:36
URL: http://kuroiryuu.blogg.se
Johanna

Gud vad skönt att du är tillbaka!

2013-06-08 / 12:30:39
URL: http://johannajedi.blogg.se
iaa

hej! , hur är det ? såg att du var lite deppig pg.a ditt hår , det är jätte fint! Du ska inte bry dig om vad andra säger kollar eller tycker om det , för att det är ditt hår och du färgade det för att du tycker att det är fint , vet själv hur folk kollar och pratar om en men det är ju alltid extra kul när man får mer uppmärksamhet och att de lägger ner tid på dig ;) eller hur? så deppa inte , man lever ju bara en gång och så ska man ju få se ut som man vill! Men nu ska vi inte tänka på det negativa , vad sägs om en länk till varandras bloggar? Det är ju alltid kul och få nya läsare som kollar in på bloggen, du kan ju tänka på det , kram Ia :love:

2013-06-08 / 19:08:09
URL: http://blackangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback