Rubrik.

Glad midsommar allihopa. Stryker det första ordet för jag är inte glad. Nä, varför skulle jag? Jag sitter ju bara hemma och gråter ändå, för ingen jävel vill vara med mig. Var en person som frågade om jag skulle fira midsommar med min pojkvän och svaret är helt enkelt nej. Varför? Jo, för ibland är livet inte som det var innan eller borde vara, ibland mår man skit och blir bortvald. Ibland kan man inte göra något åt det förutom att bara fortsätta kämpa, gråta och lida. Sålänge det är värt det.

MeijaHernström♥

Måste bara säga att jag tycker du är sjukt stark även att du har det svårt! Du är så fruktansvärt vacker och cool att det inte går att förklara. Älskar verkligen dig och din blogg!♥

2013-06-21 / 20:20:54
URL: http://Deaddoll.blogg.se
nanna

Hoppas det blir braaa!!

2013-06-22 / 01:27:40
URL: http://iwillbreathing.blogg.se
EpicFaiil.se - Sveriges största scene core blogg!

Kämpa på tjejjen! Du ska inte må dåligt! Jag fick ett mail från en läsare som tyckte att jag skulle gå in på din blogg och peppa dig lite, så självklart tänker jag göra det!

Jag har många gånger under högstadiet blivit bortvald av mina kompisar och det SUGER! Jag vet inte hur många gånger som dom aldrig frågade om jag ville vara med, eller bjöd med mig till olika saker. Berätta för dom att du blir ledsen av att du blir bortvald eller om de inte frågar dig om du vill vara med. Försök att prata med dem, det hjälpte mig :) Sen så blir även allt bättre ju äldre man blir tycker jag. Jag var ganska ofta ensam i 7-8 i början när jag bytte stil. Men istället för att må dåligt av det så försökte jag göra bra saker av det. Kryp ner och kolla på någon mysig film. Köp en massa godis och goda saker du kan unna dig. Eller sitt vid datorn och spela spel, läs bloggar eller gör sånt som du tycker är kul! :D Jag hoppar verkligen att du mår bättre snart. Det är inte kul när folk mår dåligt.

Massa massa kramar från mig! <3

2013-06-22 / 18:46:44
URL: http://epicfaiil.se
Kajsa

Kämpa på tjejen! Du är grym, glöm inte det. Allt ordnar sig jag lovar. Du är en stark tjej som orkar fortsätta kämpa, så ge inte upp! Solen kommer alltid tillbaka efter ett oväder, massa kramar ~ ♥
Lyssna inte på folk som försöker sänka dig/dra ner dig, det betyder bara att de står nedanför dig! ♥

2013-06-22 / 22:09:15
URL: http://silentmurder.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback