I can change everything for you.

Har ni någonsin känt att hela ert liv faller samman? Har ni någonsin känt att ni gör allt för en viss person men att den inte ser det? För det är så jag känner just nu.
 
Det finns en viss person som jag verkligen älskar över allt annat. Jag kan göra allt för denna person. Men att denna person ignorerar mig, väljer bort mig och inte verkar bry sig om mina känslor gör ont som fan. Men jag vill hålla fast vid denna person, vad som än händer, för jag känner äkta kärlek. Jag kan förändra hela mig för denna person, jag gör verkligen vad som helst. Jag hoppas verkligen att denna person läser detta och ser att jag kämpar, att jag väljer bort mig själv för denna person. Det enda jag vill är att denna person ska prata med mig, älska mig igen och vilja vara vid min sida igen. Kärlek gör ont. Men ibland är det värt lidandet.

Jag sökte på internet angående min överkänslighet, då detta är en av många saker jag måste ändra på för denna persons skull, och kom över en artikel angående HSP. Ni hittar artikeln här. HSP är när man är högkänslig. Allt passade så bra in på mig, jag är överkänslig, jag njuter av ensamhet, jag blir trött när jag måste umgås med mycket folk och ja, jag är osällskaplig av mig. För att bli av med min överkänslighet, eller iallafall tona ner den, så tipsade många sidor om att jag ska skriva, rita, spela instrument mm. Att jag ska uttrycka min kreativa sida då de flesta som lider av HSP är mycket kreativa, många stora författare lider t.ex. av detta. Jag hoppas att min speciella person läser detta också, för jag vågar inte berätta detta själv då denna person kan tro att jag inte kommer kunna förändra det och helt enkelt kommer försvinna från mitt liv då. Vilket skulle förstöra mig, för jag gör verkligen allt. Jag gör precis allt för att bli en bättre människa, för att personen ska älska mig. Jag gör allt och lite till, jag försöker iallafall, men jag vet inte vad jag mer kan göra än att försöka. Jag vill bara ha en chans att förändra mig till det bättre, för det hade krossat mig att se denna person försvinna från mig. Han är mitt allt.

cookie

min före detta bästa vän som jag känt i sex år,vi var ihop i ett år sen gjorde vi slut men håll kvar vänskapen drf bästa vän. vi kan varandra utan till osv och sen nu i januari fick han ny flickvän vilket då har gjort kaos i mitt liv eftersom jag vill han bara det bästa men hon såg det annorlunda för vi var så nära kompisar nu sist jag träffa han så var det på en student,jag kom överens med hans tjej för vi hade snackat innan och kommit överens dragit ett sträck över det hela osv. sen tog han henne och gick o snacka med henne i över 3timmar jag o en polare gick fram till dem senare kolla så allt var okej och jag sa till honom då att jag ville snacka med honom senare han sa okej. sen efter baren/resturangen vi var på hade stängt så skulle de andra vidare men jag tänkte att jag skulle hem ist. jag går förbi dessa två säger åt honom för jag ser på han att han är irriterad/upprörd över ngt att jag ringer imrn för just nu är det ingen bra ide. säger hejdå går till min buss. bussen körde förbi min hp så jag skulle gå tbx till den andra hp:n då hoppar han på mig skriker saker åt mig säger hit och dit och hotar att slå ner mig för då får han slippa ngn sån som mig. jag inser att snacka med han är inte rätt just nu så jag går till hans tjej och undrar vad som hänt vad jag gjort hon säger kort stick men jag vill veta vad jag gjort så jag frågar igen. då puttar hon mig så jag nästan ramlar liftar med närmsta bil och säger att jag kmr slå ihjäl henne och jag är farlig om hon inte får åka med. för det enda jag försökt gjort är att fixa deras förhållande eftersom hon är rätt osäker på sig själv innan var han en kille som inte riktigt visste om han ville ha ett förhållande. då sa jag åt honom att om jag backar undan och hon fokuserar på dig bara dig så hon kmr över den dära osäkerheten när hon gj dt så kan jag komma in i bilden och så kan man lösa allt då. enligt honom den natten så ville jag bara förstöra. Jag sa även till honom annars får ni bara gå tbx att vara på g tills hon blir mer säker på sig för sålänge hon är så osäker kmr hon aldrig att lita på honom lång text
jag vet men ja jag vet hur det känns när man försöker men personen i frågan kastar skit på en. båda två har nu blockat mig överallt och snackar ej med mig eller ngn och jag hade inte gjort något mot dem båda sist jag kollade men ja.

2013-07-01 / 00:15:41
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback