Försöker få igång blogglusten.

Massa bilder från weheartit och tumblr.

Försöker få igång blogglusten samt få massa inspo genom att läsa tidingar, andra bloggar samt kolla massa bilder på sidor som weheartit.com och tumblr.com. Förhoppningsvis fungerar detta och jag ska snart vara igång igen. Tack för alla peppande kommentarer ni skrivit, älskar er alla!  Lyssnar på massa olika podcaster också, tänkte tipsa om min favorit senare när min kamera laddats. Vad gör ni idag?

Miss Naily A Fucking Rockstar

Du är inte den enda som har bloggtorka just nu. Pressa inte fram det utan låt lusten komma av sig själv. Om det är till en tröst tror jag att statestiken på alla bloggar går ner du på sommaren. Folk vill tillbringa all tid i solen med sina vänner. Kram på dig!

2013-06-10 / 00:05:39
URL: http://www.fames.se/missnaily
Julclaude - Nudity is not a crime!

Så himla fina bilder =)
Känner igen det där, ibland orkar jag knappt uppdatera bloggen :(

2013-06-10 / 21:52:03
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback