The Sims 3.

Jag köper mina spel på CDON.se som verkligen är awesoma. De har en hel sida full med alla Sims 3 spel så man slipper leta överallt på sidan för att hitta spelen. Dessutom så har dom ett awesome erbjudande just nu, man får 1000 simpoints (värde 99:-) om man köper något sims 3 spel just nu. Men kom ihåg att man måste ha basspelet, vanliga Sims 3, för att kunna spela expansionspaket samt använda sig av prylpaketen.
Jag gillar inte direkt sakerna som redan finns i spelen så jag brukar gå in på thesimresource.com som då är en sida där man kan ladda ner saker, kläder, hus, hår, hela simmar mm. Vissa saker är gratis och vissa är för betalande personer - vilket jag är för snål för att göra. Älskar verkligen allt med sidan, man kan verkligen hitta allt till sitt spel. Visst finns det andra sidor också, men jag tycker bäst om denna sida samt det är denna sida jag använder mig mest av. Och hörru? Varje dag blir ett antal betal-saker gratis så vi som hellre lägger pengarna på nya spel än på saker när man kan hitta sjukt fina saker gratis.
 
Fick även en förfrågan om ifall jag kunde lägga upp lite fler bilder på mina simmar samt hus mm. Så jag ska försöka göra det, ville spela lite igår men origin ville inte fungera så kunde inte logga in.
 

LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

Åh, sims!! Spelat sedan jag var 8. Det är ju hur roligt som helst. Har också tagit hem en del från thesimsresource :)

2013-07-11 / 19:01:25
URL: http://litziumworld.blogg.se
Hanna

Är himla nyfiken på Sims 3, är det bättre än Sims 2 tycker du? ^^

2013-07-12 / 10:19:45
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback