Svar på kommentar.

Fick denna kommentar på ett av mina "Dagens YouTube klipp"-inlägg och hade tänkt svara på detta då det säkerligen inte bara är denna läsare som märkt skillnader och att inläggen blivit fett tråkiga på senaste tiden.
 
För det första; Förlåt!  Jag har inte mått så bra psykiskt på senaste tiden vilket betyder att jag försökt tänka mer på hur jag kan förbättra min situation mm. och tyvärr har detta gjort att jag inte kunnat blogga på samma sätt som förr. Jag har tappat blogglusten på grund av deppighet och sedan sommarlovet började har jag praktiskt taget bara legat hemma och gråtit hela dagarna, så det är inte precis så att jag inte haft tiden, bara inte humöret. Jag har helt enkelt inte känt att jag haft något att dela med mig av till er, förutom deppigheten och smärtan jag känner - därför har jag inte skrivit så mycket då ni säkert inte vill veta hur jävla dåligt jag egentligen mår. Har heller inte filmat eller skrivit några nya gimp- och bloggskola inlägg då jag helt enkelt inte känner för att tänka för tillfället. Men jag lovar att jag ska försöka fixa mig och bloggen till det bättre. Passar på att tacka alla mina älskade läsare som finna här, muntrar upp mig och får mig att må bättre. Tack för att ni stannar trots att inläggen blivit sämre, jag ska ge tillbaka till er genom att försöka göra bloggen roligare och bättre. Så släng gärna in en kommentar där det står vad ni vill se i bloggen, som inte har med videobloggning mm. att göra då jag inte känner för det just nu, men vanliga inlägg. Tack <3 (jupp, jag gjorde ett hjärta vilket jag ALDRIG gör annars. typ.)

Caisa-fmds

Älskar din blogg, inspirerande!:-d:love: Kram Caisa

2013-07-03 / 22:02:03
URL: http://fmds.blogg.se
Pam-RandompiecesofaMind

fullt förståeligt,mår man dåligt så har man inte lust till att göra något...Hoppas det blir bättre snart o din blogg är bra ändå<3!..

2013-07-04 / 09:05:15
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Sofie

<3

2013-07-04 / 15:56:20
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback