Fem YouTubare.

Hade tänkt tipsa er om mina absoluta favvo YouTubare som jag följer 24/7. Bilderna länkar.
Gillar ni roliga videos, mode, vloggar och söta mopsar? Eller vill ni bara se lite videos på Pewds tillsammans med sin flickvän? Då tycker jag helt klart att ni borde följa Marzia! Ett plus är att hon är fett söt och har världens gulligaste röst.
PewDiePie, Felix, vet nog alla vem det är. Om inte så är han en fett rolig göteborgare som just nu bor i England med sin italienska flickvän Marzia. Gillar ni spel, roliga videos, awesomeness och skrikande? Följ Pewds.
Mannen med skägget. Som sedan rakade av det i en brutal video. Och som sedan blev mannen med björnmössan. Jupp, det är Ken det! Han är fett rolig, awesome och gör riktigt bra spelvideos enligt mig. Follow him or I will make you eat rutten toast.
Smosh består av barndomsvännerna Ian och Anthony som gör fett roliga videos. De kan verkligen få en att skratta trots att man mår dåligt, dessutom är denna kanal YouTubes största. Gör ju inget att Anthony dessutom är fett söt samt Ian har vackra ögon.
Men min absoluta favvo kanal just nu är Anthony från Smosh och hans flickvän Kalel Cullen's kanal där de delar sitt liv. De ger oss en inblick i hur de lever samt gör mycket roliga videos. De lät oss dessutom vara en del av deras Japan resa samt vi fick se när Anthony friade till Kalel. Deras videos är verkligen underbara då de både är en blandning mellan vloggar samt mer genomtänkta videos. Pluspoäng till dom då de har en söt katt vid namn Buki.

Marion :3

Dem är helt underbara! Följer allihopa sen år tillbaka! :)

2013-07-08 / 19:48:41
URL: http://beautybymarion.blogg.se/
Björkenstein

Håller med om att Marzias röst är sötast i världen, åh <3 Ska kolla in Anthony och Kalels kanal. Följer redan alla andra ^^

2013-07-08 / 23:00:28
URL: http://bjorkenstein.blogg.se
TIDSTJUVEN

Vilka grymma tips! :D Dessa måste jag spana in.

2013-07-09 / 11:44:51
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback