Dreads.

Igår var det pastellfärger, idag är det dreads som tar sig in i mitt hjärta. Var inget vidare fan av dreads innan, min pojkvän rockade dock i det förra sommaren, men nu har jag andra tankar angående hårstilen. Älskar verkligen det mer än mycket annat här i världen. Önskar jag vågade fixa om hela håret på ett sådant här vis, men antar att jag är för feg. Inte precis skoj när man borstar ut dom eller i värsta fall tvingas klippa/raka skallen, dessutom är väl håret mycket slitet även när man bara borstar ut dom efteråt. Men har kollat massa videos på YouTube angående hur man gör dreads som går ut i duschen, så ska nog försöka mig på det.
Vad tycker ni om dreads?

Björkenstein

Jag älskar dreads, men jag är nog också lite sån när det gäller att ta ut dom. Vill testa att ha det någon gång i livet iallafall!

2013-07-02 / 13:33:39
URL: http://bjorkenstein.blogg.se
Fatma

Det är inget jag skulle klara av att ha. Men jag tycker om det på andra :)

2013-07-02 / 16:18:20
URL: http://fatmas.se
Anonym

Testa syntetdreads?
Sådana som man kan fläta i håret, dock tar det lite tid att fläta i dem, och man kan när som fläta ur dem igen.
Dock kan man inte duscha med syntetdreads, eller inte vad jag vet iallafall.

2013-07-02 / 20:37:01
cookie

älskar dreads vill ha men är lite sådär med att skaffa men ska nog skaffa iallafall dels så får se haha.

2013-07-02 / 21:51:39
URL: http://cookielicious.blogg.se
Demonia - Alternativ Blogg

Haha jag älskar dreads och funderar på att skaffa i framtiden. Men om man är för feg på riktiga kan man testa synthetic dreads. Det är bara att fläta ut om man ångrar sig ist för att raka bort allt :)

2013-07-03 / 12:07:16
URL: http://demonia.blogg.se
Erik

Gillar mina dreads. Behöver hjälp att fixa till dom dock. Någon som kan hjälpa mig? Betalar självklart :)

2013-08-09 / 15:19:19
Erik

Glömde skriva kontaktuppgift :)
mejla [email protected]

2013-08-09 / 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback