Anon.

Tänkte fangirla över en serie vid namn Anon som säkert INGEN känner till då det är en tjej på YouTube som gjort serien i The Sims 3. Älskar den verkligen då den har en perfekt blandning av drama, kärlek, komedi och även lite skräck, massa spänning. Serien handlar om Chelsea som har en blogg där hon skriver under namnet Anon, för att ingen ska veta att det är hon som skriver. På sin blogg skriver Chelsea om allt som händer i hennes liv, speciellt allt drama runt sin familj, vänner och hennes problem runt killarna Kyle och Tucker.
 
Ni kan säkert gissa vilka mina två favorit personer/sims i serien är genom att checka bilderna ovan. Älskar verkligen Dani som är kusin til Chelsea då hon har en fett awesome stil och är sjukt rolig. Tucker gillar jag mest för att han ser jävligt bra ut för att vara en sim, han ser dessutom fett mycket ballare ut än sin tvillingbror Hunter som är en riktig idiot för övrigt, visst är Tucker också en jävla idiot i många lägen (typ när han bjuder över sitt ex utan att berätta det för Chelsea som han är tillsammans med) men jag älskar honom ändå. Det enda jag verkligen gillar med Chelsea är att hon är precis som jag när det gäller känslighet och hon är mycket rädd för att förlora den hon verkligen älskar, precis som jag är. Men hon är också en sån som jag bara vill slå vett i skallen på då hon har svårt att bestämma sig för vem hennes hjärta tillhör, obsarvera att detta inte är likt mig. Men hon passar som huvudperson och jag tror inte jag hade gillat Dani lika mycket om det var hennes liv och tankar det hela kretsade runt då hon har och har haft en ganska komplicerat liv.
 
Om ni funderar på att kolla serien, vilket jag helt klart tycker att ni borde göra, så läs inte detta här under då det spoilar ganska mycket. Men bryr ni er inte om spoilers så läs det ändå.

Jag gillade serien från första avsnittet och jag satt allvarligt talat skrikande på de olika personerna för att de skulle fatta vad de borde och inte borde göra. Dessutom satt jag och hoppades hela tiden på att Chelsea skulle släppa sin förälskelse på Kyle Weston och välja Tucker, vilket hon tillslut gjorde även om han gjorde en hel del snedsteg under deras förhållande. Men jag slutade faktiskt kolla på serien när den inte kretsade runt Chelsea, Dani, Tucker, Hunter, Kyle mfl. då jag helt enkelt gillade dom så sjukt mycket så det var svårt att se hur Chelsea och Tuckers barn, Dani och Hunters barn samt Kyles son ta över serien då den sög som fan efter det. Men jag tycker ändå alla borde checka serien då den är så sjuuuukt jäääävla bra.
 
 

Kajsa ♥

Haha kollat på den c: Den är skit bra!

2013-07-03 / 17:29:27
URL: http://silentmurder.myshowroom.se/
Evelina - flickan från Winland

Åh vad kul med en liten annorlunda typ av serie att kolla! :D

2013-07-03 / 22:00:42
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback